החל מיום שני, ה-4/7/22 אל-על מעבירה את שירות טרום הטיסה לטרמינל 3 ומקצרת את זמני ההמתנה בנתב"ג.
השירות יפעל במגזר G באולם הנוסעים הנכנסים בקומת הקרקע.
שירות טרום טיסה פעל עד עכשיו בטרמינל 1 והחל ממחר יועבר לטרמינל 3 במטרה לקצר את זמני ההמתנה ביום הטיסה עבור היעדים: צפון אמריקה, המזרח הרחוק, דרום אפריקה, לונדון הית'רו (LHR) ופריז.
כיצד תוכלו להשתמש בשירות?
- בחרו נציג אחד (מעל גיל 18) מבני המשפחה והוא יוכל לבצע את ההליך עבור כל בני המשפחה הגרעינית שלו.
- יום לפני הטיסה יגיע הנציג לטרמינל 3 כשבידיו הדרכונים ומסמכי הטיסה של כלל בני המשפחה. אין צורך לקבוע תור. השירות ניתן בזמני הפעילות: א'-ה': 16:00-21:30 / ו': 08:00-13:00.
- הנציג יבצע צ'ק אין בדלפק הרלוונטי, ימסור את המזוודות ויקבל את כרטיסי העלייה למטוס.
- ביום הטיסה אתם מוזמנים להגיע אל טרמינל 3 היישר אל הבידוק המהיר באזור W - ללא כל צורך במעבר בדלפקי הצ'ק אין.
השירות ניתן ללקוחות אל-על ללא כל עלות ולבעלי דרכון ישראלי בלבד.
יש להגיע יום קלנדרי לפני הטיסה למעט במקרים הבאים: במידה והטיסה ממריאה לאחר חצות ועד השעה 02:00, יש להגיע יומיים לפני הטיסה / במקרים בהם הטיסה ממריאה החל ממוצאי שבת ועד ליום שני בשעה 02:00, יש להגיע ביום שישי.