כתבת המערכת פורסמה בתאריך 03/07/22 תגובה אחת   |   1.1K צפיות

החל מיום שני, ה-4/7/22 אל-על מעבירה את שירות טרום הטיסה לטרמינל 3 ומקצרת את זמני ההמתנה בנתב"ג.
 

השירות יפעל במגזר G באולם הנוסעים הנכנסים בקומת הקרקע.


שירות טרום טיסה פעל עד עכשיו בטרמינל 1 והחל ממחר יועבר לטרמינל 3 במטרה לקצר את זמני ההמתנה ביום הטיסה עבור היעדים: צפון אמריקה, המזרח הרחוק, דרום אפריקה, לונדון הית'רו (LHR) ופריז.

 

כיצד תוכלו להשתמש בשירות?

  1. בחרו נציג אחד (מעל גיל 18) מבני המשפחה והוא יוכל לבצע את ההליך עבור כל בני המשפחה הגרעינית שלו.
  2. יום לפני הטיסה יגיע הנציג לטרמינל 3 כשבידיו הדרכונים ומסמכי הטיסה של כלל בני המשפחה. אין צורך לקבוע תור. השירות ניתן בזמני הפעילות: א'-ה': 16:00-21:30 / ו': 08:00-13:00.
  3. הנציג יבצע צ'ק אין בדלפק הרלוונטי, ימסור את המזוודות ויקבל את כרטיסי העלייה למטוס.
  4. ביום הטיסה אתם מוזמנים להגיע אל טרמינל 3 היישר אל הבידוק המהיר באזור W - ללא כל צורך במעבר בדלפקי הצ'ק אין.

השירות ניתן ללקוחות אל-על ללא כל עלות ולבעלי דרכון ישראלי בלבד.

יש להגיע יום קלנדרי לפני הטיסה למעט במקרים הבאים: במידה והטיסה ממריאה לאחר חצות ועד השעה 02:00, יש להגיע יומיים לפני הטיסה / במקרים בהם הטיסה ממריאה החל ממוצאי שבת ועד ליום שני בשעה 02:00, יש להגיע ביום שישי.

התקבלה תגובה אחת
נחום מנקס:  זה לא אלעל זה השדה ששינה את התהליך
אלעל מתהדרת בנוצות לא לה !!
אסור לטוס עם אלעל, החברה הגרועה ביותר ואחת היקרות שטסות מנתב"ג !!!
נכתב לפני יותר משנתיים
על מנת להגיב עליכם
X