חברת אל-על מרחיבה את שירות טרום טיסה בנתב"ג ובחיפה ליעדים נוספים: אמסטרדם, רומא, מילאנו ואתונה.
השירות פעל עד עכשיו עבור היעדים: צפון אמריקה, המזרח הרחוק, דרום אפריקה, לונדון הית'רו (LHR) ופריז וכעת הוא נפתח ליעדים הנוספים.
כיצד תוכלו להשתמש בשירות?
- בנתב"ג - נציג משפחתי אחד יוכל להגיע יום לפני הטיסה לטרמינל 3 כשבידיו הדרכונים, מסמכי הטיסה והכבודה בשעות הפעילות א'-ה': 16:00-21:30 / ו': 08:00-13:00. ביום הטיסה אתם מוזמנים להגיע אל טרמינל 3 היישר אל הבידוק המהיר באזור W - ללא כל צורך במעבר בדלפקי הצ'ק אין.
- בחיפה - נציג משפחתי אחד יוכל להגיע יום לפני הטיסה לנמל התעופה בחיפה כשבידיו הדרכונים, מסמכי הטיסה והכבודה בשעות הפעילות 14:00-20:00 בימים א'-ה'. ביום הטיסה אתם מוזמנים להגיע אל טרמינל 3 היישר אל הבידוק המהיר באזור W - ללא כל צורך במעבר בדלפקי הצ'ק אין.
השירות ניתן ללקוחות אל-על ללא כל עלות ולבעלי דרכון ישראלי בלבד.
יש להגיע יום קלנדרי לפני הטיסה למעט במקרים הבאים: במידה והטיסה ממריאה לאחר חצות ועד השעה 02:00, יש להגיע יומיים לפני הטיסה / במקרים בהם הטיסה ממריאה החל ממוצאי שבת ועד ליום שני בשעה 02:00, יש להגיע ביום שישי.