בשעה טובה, קיבלתם את כרטיסי הטיסה.
אנחנו כתבנו את כל המידע החשוב שאתם צריכים לדעת לקראת הטיסה, אתם רק צריכים לקרוא מה כתוב בכרטיס.
קודם כל, מיד בקבלכם את הכרטיס, וודאו כי כל הפרטים נכונים: שמות הנוסעים, תאריכי הטיסה ועוד.
מספר ההזמנה שלי
בפינה העליונה של הכרטיס, כתוב מספר ההזמנה שלכם באקספלורר, שמרו את המספר הזה בפנייה לשירות הלקוחות של אקספלורר.
מה לגבי מספר ההזמנה שלכם בחברת התעופה? הוא יהיה כתוב גם בחלקו העליון של הכרטיס (בכותרת מתחת למסר ההזמנה של אקספלורר.
בדרך כלל, מדובר ברצף המורכב משש אותיות או מספרים (אם כי בטיסות זולות צ'רטר זה יכול להיות שונה), לדוגמה: Airline Booking ID: A1B2C3.
בשדה התעופה או בכל פניה ישירה לחברת התעופה, יש לציין את מספר ההזמנה של חברת התעופה ולא את של אקספלורר.
מה כלול בכרטיס?
בכרטיס יהיה כתוב כל מה שכלול מבחינת כבודה (תיק יד / טרולי ו/או מזוודות).
תנאי שינוי או ביטול הכרטיס כתובים בטבלה מסודרת, נא לקרוא אותם לפני כל פניה לשירות הלקוחות.
ומה לגבי צ'ק אין? המידע על צ'ק אין כתוב בכרטיס, שימו לב שיש חברות תעופה אשר גובות תשלום על ביצוע צ'ק אין בשדה התעופה ולכן יש לבצע אותו מראש באתר של חברת התעופה.
בנוסף, מצויינים בכרטיס תנאים נוספים של חברת התעופה, לדוגמה מה קורה אם חלילה לא מופיעים לטיסה, נא לקרוא את התנאים האלו מראש על מנת למנוע הפתעות בלתי נעימות!
מומלץ להדפיס את הכרטיס וגם לשמור אותו בסמארטפון להגעה לשדה התעופה.
מומלץ להגיע 3 שעות לפני הטיסה אל שדה התעופה.