מהו שירות מגן כרטיסים
שירות מגן כרטיסים מציע פיתרון יחודי שיאפשר לכם לקבל בחזרה 100% מעלות הכרטיסים במקרה חירום שאינו מאפשר להגיע לאירוע. רשימת המקרים המלאה בגינם ניתן לקבל החזר ותנאי השירות המלאים נמצאים בקישור הזה. ניתן להזמין את השירות עבור כל אירועי הספורט הנמכרים באתר.
|
|
באילו מקרים ניתן לקבל החזר כספי
אם רכשתם את השירות, תוכלו לקבל החזר כספי של 100% מעלות הכרטיסים במידה ואינכם יכולים להגיע לאירוע מאחת מהסיבות הבאות (נדרשת הצגת הוכחה בהתאם למקרה):
- אשפוז, גילוי של מחלה קשה, או חלילה מוות של הנוסע או בן משפחה מדרגה ראשונה.
- אתם או בן משפחה מדרגה ראשונה שלכם נדבק בקורונה בשבוע שלפני האירוע.
- סיבוך במהלך היריון המחייב שמירת הריון או מוגדר כהריון בסיכון גבוה.
- מזג אוויר קיצוני ביעד או אסון טבע (רעידת אדמה, שרפת ענק, הוריקן, צונאמי וכו').
- מקרה חירום בבית (פריצה, שרפה, הצפה, נזק למבנה וכו').
- גניבת דרכון / מסמכים שאינם מאפשרים להגיע לאירוע.
- זימון למילואים או זימון לבית משפט.
- שינוי בתאריך מבחן שנופל על מועד האירוע.
|
|
מתי לא ינתן החזר כספי
החזר כספי לא ינתן במקרה ואינכם יכולים לספק את ההוכחה הנדרשת בהתאם למקרה כפי שמפורט בתקנון השירות. בנוסף נדגיש כי לא ינתן החזר כספי במקרים הבאים:
- החלטתם שאינכם רוצים להגיע לאירוע מסיבה שאינה מכוסה ע"י השירות.
- ההפקה ביטלה את האירוע, שינתה את השעות שלו או העבירה אותו לתאריך אחר.
- יצאה אזהרת מסע אל מדינת היעד בה מתקיים האירוע עם המלצה שלא לטוס אליה.
- שינוי בהגבלות הכניסה / היציאה ממדינת ישראל או ממדינת היעד.
- הדרכון שלכם אינו בתוקף או שאין לכם ויזה מתאימה לכניסה למדינת היעד.
|
|
|
למה כדאי לי להזמין את שירות מגן כרטיסים
הזמנת כרטיסים לאירוע ספורט בחו"ל מלווה לרוב בחששות טבעיים מדברים שעלולים להשתבש ולהרוס את התוכניות. מה יקרה אם אני אהיה חולה ולא אוכל להגיע לאירוע או שאחד ההורים שלי יתאשפז לפני הנסיעה. מה יקרה אם יהיה מזג אוויר קיצוני ביעד או שיהיה לי מקרה חירום בבית בסמוך להופעה. בדיוק בשביל זה נועד שירות מגן כרטיסים, לתת לכם ביטחון ושקט נפשי שאם יהיה מקרה חירום שלא יאפשר לכם להגיע לאירוע, תוכלו לקבל את כל הכסף ששילמתם על הכרטיסים בחזרה. וכן, השירות מכסה גם שורת מקרים "רגילים" יותר כמו זימון למילואים בדיוק על ההופעה, הצפה בבית או סיבוך במהלך היריון שלא מאפשר לטוס.
|
|
איך מזמינים את שירות מגן כרטיסים
ניתן להוסיף את השירות בהזמנת כרטיסים לאירועי ספורט באתר אקספלורר בכל היעדים בעולם ובלבד שהאירוע מתקיים עד שנה ממועד ההזמנה. את השירות ניתן להוסיף כחלק מתהליך ההזמנה בלבד (לאחר שהזמנה נסגרת, לא ניתן להוסיף עוד את השירות). הוספת השירות מתבצעת בדף התשלום של ההזמנה ושם גם מופיעה עלות השירות עבור הכרטיסים שנבחרו.
|
|
איך מגישים בקשה להחזר במקרה חירום שלא מאפשר להגיע לאירוע
תחילה יש לוודא שהנכם עומדים בתנאי השירות ויש לכם את המסמכים הנדרשים על מנת להוכיח את מקרה החירום שלא מאפשר לכם להגיע לאירוע. במייל שקיבלתם מאיתנו עם אישור הזמנת הכרטיסים לאירוע, ישנו הסבר מפורט כיצד להגיש את הבקשה להחזר כספי. את הבקשה ניתן להגיש עד 90 יום אחרי מועד האירוע, אולם מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל הניתן. ההחזר הכספי מתבצע בשקלים ישירות לחשבון הבנק שלכם ללא קשר לדרך בה שילמתם על ההזמנה.
|
|
מי עומד מאחורי השירות
את שירות מגן כרטיסים שמבטיח החזר של 100% מעלות הכרטיסים במקרה חירום שאינו מאפשר להגיע לאירוע מספקת חברת Trip Shield שאיננה חברת ביטוח. לאקספלורר אין יכולת לקבוע את תקנון השירות ואין יכולת השפעה על ההחלטה באם לאשר החזר כספי. האמור בפרסום זה הינו תמצית בלבד והכיסוי הינו בכפוף לתנאי השירות "מגן ביטול" המלאים וסייגיו. לתנאי השירות המלאים לחצו כאן.
|
|